Wczytuję dane...
FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Dlaczego warto nam zaufać ?

Sprzedażą internetową zajmujemy się nieprzerwanie od 20010 roku. Od tego czasu zaufało nam ponad 2000 klientów z Polski i Europy. Naszą dewizą jest staranność, wysoka jakość usług i rzetelność. Staramy się jak najdokładniej opisywać oferowane towary. Każdy produkt jest zaopatrzony w najważniejsze informacje: zdjęcie, opis, pojemność i skład (jeśli producent go podaje) Nasza oferta obejmuje obecnie ponad 50 produktów i stale się powiększa. Staramy się żeby oferta każdej marki była kompletna i obejmowała wszystkie aktualnie oferowane serie. Gwarantujemy oryginalność produktów. Zaopatrujemy się u producentów i importerów. Nie kupujemy towaru od przypadkowych dostawców. Szczególny nacisk kładziemy na terminy ważności. W naszym sklepie dostaniecie Państwo produkty świeże i zawsze fabrycznie zapakowane. Na każdym etapie realizacji zamówienia powiadamiamy klientów osobnym mailem. O naszej uczciwości i rzetelności w obsłudze klienta niech świadczy również ponad 800 komentarzy, które otrzymaliśmy od klientów na portalu Allegro.

2. Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

Działamy na rynku od 2010 r.. O jakości naszych usług i bezpieczeństwie zawieranych transakcji przekonała się już bardzo duża liczba Klientów. Wielu z nich kupuje produkty tylko u nas, obdarzając nas dużym zaufaniem, za co odwdzięczamy się - ich zdaniem - profesjonalną i uczciwą obsługą. Chcemy nadal umacniać naszą pozycję i wciąż się rozwijać, więc zapewnienie naszym Klientom absolutnego bezpieczeństwa zawieranej transakcji oraz jej wiarygodności, należy do naszych najważniejszych obowiązków. Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych - certyfikat SSL .

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Zamówione produkty są wysyłane najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu zaksięgowania pełnej kwoty zamówienia na naszym koncie bankowym.

4. Jak mogę zlokalizować przesyłkę kurierską ?

Gdy Państwa zamówienie jest już skompletowane, zostaje przekazane firmie kurierskiej INPOST. Otrzymują Państwo wtedy numer listu przewozowego na wskazany wcześniej adres e-mail. Śledzenie paczki, możliwe jest pod adresem: www.inpost.pl Przesyłki zwyczajowo dostarczane są w kolejnym dniu roboczym (sobota nie jest dniem roboczym). Aby ustalić dogodny termin dostawy lub dowiedzieć się więcej na temat przewidywanego terminu doręczenia należy skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską INPOST pod numerami telefonów: 722 444 000 lub 746 600 000 WAŻNE: Firma kurierska odbiera od nas przesyłki późnym wieczorem i do tego czasu status Państwa przesyłki może być niewidoczny w systemie firmy kurierskiej.

5. Co w przypadku, gdy zamówiony produkt jest w danej chwili niedostępny ?

Wówczas na podany w Formularzu zamówienia adres email Klienta, zostaje wysłana informacja o niedostępności produktu oraz o planowanej dacie pojawienia się produktu.

6. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów ?

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru po uprzednim skontaktowaniu się z firmą MAGIC EYE PROJECT pod adresem: sklep@magic-eye-project.com lub telefonicznie: 22 3507017 w celu uzgodnienia daty odbioru. ADRES PUNKTU ODBIORU ZAMÓWIEŃ: - 11 MONTAGU STREET, SWINDON, SN2 2HL, ANGLIA

7. Co w przypadku, gdy nie otrzymano zamówionego towaru w określonym terminie ?

Należy upewnić się, iż podany na stronie sklepu czas realizacji zamówienia rzeczywiście minął. Każdorazowo o wysyłce Klient jest informowany otrzymując wiadomość email na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Przed kontaktem z nami, należy dokładnie sprawdzić, czy owa wiadomość nie została przeoczona lub przypadkowo usunięta przez pocztowe filtry antyspamowe. Jeżeli informacji potwierdzającej wysyłkę nie ma (a czas realizacji zamówienia minął) lub w przypadku gdy taka wiadomość została dostarczona, lecz mimo tego przesyłka nie dotarła, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą MAGIC EYE PROJECT pod adresem adres: sklep@magic-eye-project.com

8. Czy Klient może otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty ?

Nie, firma MAGIC EYE PROJECT nie wystawia faktur VAT. Natomiast wystawiamy na życzenie Klienta e-rachunki imienne lub na dowolną instytucję, po ówczesnym przesłaniu wszystkich potrzebnych danych do rachunku.

9. Jak otrzymać i wykorzystać nasze kupony rabatowe ?

Co jakiś czas, wysyłamy do wszystkich zarejestrowanych w naszym sklepie internetowym osób (które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości i newslettera), kupony rabatowe na różne produkty lub grupy produktów w naszym sklepie. Kupony te są wysyłane pocztą e-mail - lub dołączane są do wysyłanych zamówień w formie drukowanej. Kupony rabatowe uprawniają do uzyskania specjalnego rabatu o określonej wielkości. Wysyłając kod - informujemy zawsze jakiej grupy produktów on dotyczy i jakiej wielkości jest to rabat. Kupon rabatowy, to specjalny kod - jaki należy podać podczas składania zamówienia. Rabat zostanie wtedy naliczony automatycznie. Jak otrzymać Kupon Rabatowy? Należy zarejestrować się w naszym sklepie internetowym, zaznaczyć w czasie rejestracji zgodę na otrzymywanie newslettera oraz wiadomości reklamowych z naszego sklepu. (należy zaznaczyć opcję Newsletter - nowości, konkursy, promocje... w czasie rejestracji) Jak mogę wykorzystać Kupon Rabatowy? Kupon rabatowy - a dokładnie kod z tego kuponu, należy wpisać w Koszyku w odpowiednie pole, o nazwie ‘Kod rabatowy’. Po wpisaniu kodu, pojawi się informacja o poprawności. Po wpisaniu kodu rabatowego, widzą Państwo cenę obniżoną o daną wartość rabatu. Pozostali klienci, widzą cenę normalną.

10. Co mam zrobić, aby otrzymywać nasz Newsletter ?

Aby otrzymywać nasz newsletter zawierający promowane produkty oraz by otrzymywać od nas specjalne kupony rabatowe skierowane specjalnie do Ciebie - musisz zapisać się do naszego newslettera - czyli zaznaczyć opcję " Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera na podany adres e-mail" podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia. Możesz też zapisać się na nasz newsletter korzystając ze specjalnego formularza znajdującego się w lewym, dolnym rogu naszej strony (kolumna o nazwie ‘Subskrypcja’) Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, nie udostępniamy ani też nie sprzedajemy bazy adresów e-mail. Prosimy pamiętać - że w każdym momencie podawania danych osobowych w naszym sklepie internetowym - przekazanie danych chroni certyfikat SSL z kluczem 128/256-bitowym.

11. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie, mailowo lub przez komunikator Gadu Gadu ?

Tak. Wystarczy, że zadzwonisz do nas pod numer dla Klientów z Polski +48 (22) 350 70 17 lub dla Klientów z Anglii +44 788 626 48 46. Zamówienia mailowe przyjmujemy pod adresem : sklep@magic-eye-project.com

12. Jak potwierdzić zamówienie?

Na podany przez Państwa adres e-mail po złożeniu zamówienia powinna przyjść prośba o potwierdzenie zamówienia. Zgodnie z zawartą w tym mailu instrukcją należy kliknąć oznaczony na zielono link, który automatycznie potwierdza zamówienie. Jeżeli po dłuższym czasie od złożenia zamówienia nie otrzymaliście Państwo maila, proszę sprawdzić, czy został podany prawidłowy adres mailowy.

13. Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty ?

Płatności prosimy kierować na konto TOMASZ MATUSZCZAK – MAGIC EYE PROJECT, ul. Wołomińska 118, 05-250 Ciemne Nr rachunku w BRE Bank: 22114020040000390254372326

14. Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto ?

Zamówione produkty są wysyłane najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu zaksięgowania pełnej kwoty zamówienia na naszym koncie bankowym.

15. Czy możliwa jest płatność przy odbiorze ?

Tak, oczywiście sklep internetowy umożliwia płatność przy odbiorze. Wówczas wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć jedną z dostępnych opcji: - PRZESYŁKA POBRANIOWA EKONOMICZNA - PRZESYŁKA POBRANIOWA PRIORYTETOWA - DOSTAWA FIRMĄ KURIERSKĄ- Za pobraniem - dla zarejestrowanych - DOSTAWA DO PACZKOMATU INPOST- Za pobraniem - dla zarejestrowanych